24.8.09

Taas LaiskaMies oli Oikeassa!!!

Pyytäkää jo presidentiksi! Tai yrityksenne hallituksen puheenjohtajaksi! LaiskaMies on nero, selvännäkijä ja kaikkitietävä!

Taas se tuli nimittäin todistetuksi; LaiskaMies tietää, mitä puhuu. Jo huhtikuussa 2007 LaiskaMies kirjoitti, miten "Asiakasvaltailluusio" on hyvinvointiyhteiskuntamme tuhoksi. Siinä paljastettiin, että asiakas on aina väärässä ja vittumainen paska noin ylipäätään. Tarkista vaikka tästä.

Mutta nykyisessä maailmassahan mitään ei uskota ennen kuin joku haistapaskatutkimus osoittaa asian. No nyt on tutkittu ja LaiskaMies oli oikeassa. Tässäpä teille ote tutkimustuloksesta:
Asiakas on usein väärässä

Valittavan asiakkaan ja asiakaspalvelijoiden käsitykset valituksen aiheellisuudesta poikkeavat usein paljon toisistaan. Ravintoloiden asiakaspalvelijat pitävät suurta osaa asiakasvalituksista aiheettomina, mutta hyvittävät silti valittavia asiakkaita, selviää Höykinpuron väitöskirjasta.

– Suuri osa asiakkaiden tekemistä valituksista on aiheettomia, sillä tuotteissa ei yleensä ole mitään vikaa. Usein asiakas kuitenkin jostain syystä kuvittelee tietävänsä asiantuntijaa paremmin, miten asian laita oikeasti on, Ritva Höykinpuro kertoo.

Uskokaa siis viimein; LaiskaMies on aina oikeassa ja hyvien puolella!

Kuunnelkaa järkeänne - Kuunnelkaa LaiskaaMiestä